top of page

Kishajós dunai szórás

A hajós szórás emlékezetes és különleges módja az elhunyt méltó búcsúztatásának.  A folyamatot szórásnak nevezzük, de valójában vízre eresztés történik egy, az Ön által kiválasztott vízben lebomló urnában.

A kishajós szórás alkalmával családiasabb hangulatú szertartás megrendezésére van lehetőség. Az elhunyt emléke előtti tiszteletadáshoz kérhet polgári búcsúztatót. A búcsúbeszéd a hajón, még a szórás előtt történik meg. 

A hajó a Kopaszi-gát bejáratánál található kikötőből indul, 25 perces menetidővel lehet számolni. A hajó befogadóképessége 10 fő. 

Szolgáltatás ára és a fizetés

Kishajós dunai szórás szolgáltatásunk alapára 325.000 Ft.
A kórház - vagy ha a haláleset otthon történt  akkor az elszállítást végző temetkezési vállalkozó - hűtési díja az alapáron felül fizetendő

A megrendelési folyamat végén
további szolgáltatásokat rendelhet, amivel egyedivé teheti a temetést. Az alapárat, illetve a rendelt kiegészítő szolgáltatásokat a megrendelés végén bankkártyával tudja kifizetni, a hűtési díjról kollégáink e-mailen tájékoztatást adnak a folyamat során, majd elküldik a szolgáltatásról a végszámlát. 

Mit tartalmaz a csomag?

Szállítás – mi történik ilyenkor?


Hozzátartozóját a kórházból vagy a temetkezési vállalkozó hűtőházából elszállítjuk a krematóriumba.

A szállítás megtörténtéről e-mail-ben értesítjük.

Dokumentumok, engedélyek beszerzése – mindent ránk bízhat.


Amennyiben az elhunyt a kórház patológiai osztályán van, akkor átvesszük a halottvizsgálati bizonyítványt és kiegyenlítjük a felmerülő hűtési és halottkezelési díjat.

Abban az esetben, ha az elhunyt a temetkezési vállalkozó hűtőházába került beszállításra, hamvasztási engedély szükséges, melyet szintén mi szerzünk be a haláleset helye szerinti kormányhivatalnál a gördülékeny ügymenet érdekében.

Halotti anyakönyvi kivonat beszerzése – intézzük és megküldjük Önnek.

 

A halottvizsgálati bizonyítvány alapján a halotti anyakönyvi kivonatot az önkormányzatok Anyakönyvi osztálya állítja ki. A halotti anyakönyvi kivonat kiállításához az elhunyt iratai mellet több adat - és amennyiben elérhető, a születési és a családi állapotot igazoló okirat - is szükséges. Ezen okiratok hiányában az anyakönyvezés elhúzódhat. Kérjük az adatlap kitöltése során minden rendelkezésére álló adatot adjon meg, és a szükséges dokumentumokat töltse fel. Ha valami kimaradt, akkor kollégánk e-mail-en keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

A halotti anyakönyvi kivonat elkészültekor a lehető legrövidebb időn belül postai úton juttatjuk el azt Önhöz, de igény esetén e-mail-en is megküldjük.

Kellékek – szolgáltatásunk ára már tartalmazza ezeket.

A hamvasztáshoz és a szállításhoz fából készül hamvasztókoporsót biztosítunk.

A hamvak kiadásához három fajta vízben lebomló urna közül választhat, amelyet a szolgáltatási csomag díja már tartalmaz. Kérjük, mindenképpen válasszon egyet, hogy a rendelést folytatni tudja. Amennyiben a felkínált urna helyett másikat szeretne választani, a kiegészítő szolgáltatások megrendelésénél, de még a fizetés előtt, felár ellenében lehetősége lesz urnacserére.

 

Emlékhamvak számára mini urnák, emlékékszerek vagy üveg emléktárgyak közül választhat - felár ellenében - a megrendelés utolsó lépésekor a "Kiegészítők rendelése és fizetés" pontban.

Hamvasztás – email-ben előre tájékoztatjuk.


A hamvasztás, a hamvasztási engedély rendelkezésre állását követő öt munkanapon belül történhet meg.
A krematóriumba szállítás napjáról e-mail-en tájékoztatást küldünk.

Dokumentáció átadása – postázzuk az összes iratot.


A dokumentumokat postai úton juttatjuk el Önhöz.

Télizöld asszisztencia – végig a segítségére leszünk.


Ügyintézőink a teljes folyamat során a segítségére lesznek. Telefonon és e-mailben léphet kapcsolatba velük. Rendelkezésre állunk ha kérdése van, és tájékoztatjuk Önt az eljárás következő lépéséről.

Munkatársunkat az asszisztencia@telizold.hu e-mail címen vagy a +36 30/9440944 telefonszámon érheti el.

Temetési időpont egyezetetése – e-mailen keresztül, írásban és visszakereshetően intézzük.

Az Ön által megjelölt időpontopciók figyelembevételével egyeztetünk a hajótársasággal, majd elektronikus levélben megerősítést küldünk a leegyeztetett időpontról.

Temetési folyamat, melyben személyesen is jelen vagyunk – szolgálatkész kollégákkal dolgozunk.

 

A „Kis dunai szórás” búcsúfolyamatában saját munkatársainkkal kísérjük utolsó útján az elhunytat. A temetési szakszemélyzetet kollegáink biztosítják.

 

A ravatalozástól a szórásig a szakmai feladatokat végző, jól felkészült munkatársaink igen gondosan, empatikusan és tapintatosan segítik végig a gyászolókat szomorú élethelyzetükön.

Hajós szolgáltatások, díjak


A hajós szóráshoz kapcsolódó szolgáltatások díjait az ár tartalmazza. 


A hajó befogadóképessége hozzávetőlegesen 10 fő.

E-gyászjelentés – személyre szabott digitális gyászértesítőt készítünk.


„Kishajós dunai szórás” szolgáltatásunk megrendelésekor egy elektronikus úton (Facebook, WhatsApp,

e-mail) továbbítható e-gyászjelentést készítünk egyedi igényeket is megvalósítva. A tervek elkészültekor Önnel egyeztetve véglegesítjük az e-gyászjelentés dizájnját.
Az e-gyászjelentés további lehetőségei, hogy azon keresztül gyászüzeneteket küldhetnek Önnek, illetve fényképeket oszthat meg szeretett hozzátartozójáról.

Búcsúztatás és virágrendelés – válasszon ajánlatainkból.


A ravatalozási szertartást igény esetén polgári búcsúztatással is kérheti. Ezt a szolgáltatást a "Kiegészítők rendelése és fizetés” oldalon van lehetősége hozzáadni a megrendeléséhez.

 

Intézze velünk a koszorúk beszerzését is. Az érzelmeket és a búcsú hangulatát kifejező kegyeleti koszorúkat és csokrokat kínálunk a szórásos szertartáshoz. A kiválasztott és megrendelt virágokat díjmentesen kiszállítjuk a gyászszertartás helyszínére. Válasszon virágkötészeti termékeink közül a szolgáltatás megrendelésének utolsó oldalán, a „Kiegészítők rendelése és fizetés” oldalon. A virágkompozíciók árát a csomag ára nem tartalmazza.  

A koszorúk ára tartalmazza a szalagfeliratot is, melyet kollégánk e-mail-ben fog leegyeztetni Önnel.

A megrendelés folyamata

4 egyszerű lépésben:

- Adatlap kitöltése

- Okmányok és dokumentumok feltöltése

- Fizetés

- Nyomtatványok elektronikus aláírása

A temetési szolgáltatás megrendelése kb. 60 percet vesz igénybe.

Szükséges dokumentumok:

- megrendelő személyi igazolványa és lakcímkártyája

- elhunyt személyi igazolványa és lakcímkártyája * 

- halottvizsálati bizonyítvány*

- elhunyt születési/házassági anyakönyvi kivonata*

* amennyiben rendelkezésre áll

Dokumentumok hitelesítése

Dokumentum hitelesítés használati útmutató: https://magyarorszag.hu/szuf_avdh_hasznalati_utmutato

bottom of page