top of page

Simple urnakiadás

Ez a szolgáltatásunk az elhunyt krematóriumba szállítását és hamvasztását, valamint a hamvak átadását foglalja magában. A hamvakat a megrendelés során az Ön által kiválasztott urnában, a megadott lakás- vagy temetkezési címre szállítjuk egy előre egyeztetett időpontban.
 

Szolgáltatás ára és a fizetés

Simple urnakiadás szolgáltatásunk alapára 134.950 Ft.
A kórház - vagy ha a haláleset otthon történt  akkor az elszállítást végző temetkezési vállalkozó - hűtési díja az alapáron felül fizetendő

A megrendelési folyamat végén
további szolgáltatásokat rendelhet, amivel egyedivé teheti a temetést. Az alapárat, illetve a rendelt kiegészítő szolgáltatásokat a megrendelés végén bankkártyával tudja kifizetni, a hűtési díjról kollégáink e-mailen tájékoztatást adnak a folyamat során, majd elküldik a szolgáltatásról a végszámlát. 

Mit tartalmaz a csomag?

Szállítás – mi történik ilyenkor?


Hozzátartozóját a kórházból vagy a temetkezési vállalkozó hűtőházából elszállítjuk a krematóriumba.

A szállítás megtörténtéről e-mailben értesítjük.

Dokumentumok, engedélyek beszerzése – mindent ránk bízhat.


Amennyiben megrendeli az anyakönyvezési szolgáltatásunkat és az elhunyt a kórház patológiai osztályán van, akkor átvesszük a halottvizsgálati bizonyítványt a kórházban és kiegyenlítjük a felmerülő hűtési és halottkezelési díjat.

Abban az esetben, ha az elhunyt a temetkezési vállalkozó hűtőházába került beszállításra, hamvasztási engedély szükséges, melyet szintén mi szerzünk be a haláleset helye szerinti kormányhivatalnál a gördülékeny ügymenet érdekében.

Halotti anyakönyvi kivonat beszerzése – intézzük és megküldjük Önnek, amennyiben ezt a szolgáltatást kiválasztja a fizetés előtt

A halottvizsgálati bizonyítvány alapján a halotti anyakönyvi kivonatot az önkormányzatok anyakönyvi osztálya állítja ki. A halotti anyakönyvi kivonat kiállításához az elhunyt iratai mellet több adat - és amennyiben elérhető a születési és a családi állapotot igazoló okirat - is szükséges. Ezen okiratok hiányában az anyakönyvezés elhúzódhat. Kérjük az adatlap kitöltése során minden rendelkezésére álló adatot adjon meg, és a szükséges dokumentumokat töltse fel. Ha valami kimaradt, akkor kollégánk e-mailen keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

A halotti anyakönyvi kivonat elkészültekor a lehető legrövidebb időn belül postai úton juttatjuk el azt Önhöz, de igény esetén e-mailben is megküldjük.

Kellékek – szolgáltatásunk ára már tartalmazza ezeket.


A hamvasztáshoz és a szállításhoz fából készült hamvasztó koporsót biztosítunk. 

A hamvak kiadásához három fajta urna közül választhat, amelyet a szolgáltatási csomag díja már tartalmaz. Amennyiben a felkínált urna helyett másikat szeretne választani, a kiegészítő szolgáltatások megrendelésénél - felár ellenében - lehetősége van más urnát választania. 


Az urna átadása urnahordozó táskában történik, mely egy sötét színű, gyöngyvászon alapanyagú, praktikus, a szállítást megkönnyítő kialakítású kellék.

Búcsúztatás és hamvasztás – végső búcsú méltóságteljes szertartással.


Néha nem adódik mód arra, hogy minden családtag elbúcsúzhasson távozó szerettétől. Ebben az esetben javasoljuk, hogy válassza Prémium szolgáltatásunkat, amely lehetővé teszi, hogy a hamvasztás előtt a nagytétényi krematórium ravatalozójában méltó módon vegyenek végső búcsút az elhunyttól. A ravatalozóterem befogadóképessége kb. 50 fő (25 ülőhely és 25 állóhely). A ravatalozás/hamvasztás előtti megtekintés időpontját e-mail-es megkeresésben egyeztetjük le Önnel. 

A szertartást igény esetén polgári búcsúztatással is kérheti többletköltség ellenében. A búcsúztató megrendelésében segítségére leszünk, kérjük jelezze kollégánknak ezirányú igényét.

 

A hamvasztásra, a hamvasztási engedély rendelkezésre állását követő 5 munkanapon belül kerülhet sor.

Urna és dokumentáció átadása – egyszerű és kényelmes megoldást nyújtunk erre is.


Az urna átadására a hamvasztást követő 2-4 munkanapon belül az Ön által megadott címen vagy temetési helyen kerülhet sor. A dokumentumokat (hamvasztási igazolás, halotti anyakönyvi kivonat) postai úton juttatjuk el Önhöz.

Télizöld asszisztencia – végig a segítségére leszünk.


Ügyintézőink a teljes folyamat során a segítségére lesznek. Telefonon és e-mail-ben léphet kapcsolatba velük. Rendelkezésre állunk ha kérdése van, és tájékoztatjuk Önt az eljárás következő lépéséről.

Munkatársunkat az asszisztencia@telizold.hu e-mail címen vagy a +36 30/9440944 telefonszámon érheti el.

A megrendelés folyamata

4 egyszerű lépésben:

- Adatlap kitöltése

- Okmányok és dokumentumok feltöltése

- Fizetés

- Nyomtatványok elektronikus aláírása

A temetési szolgáltatás megrendelése körülbelül 60 perc időráfordítást igényel.

Szükséges dokumentumok:

- megrendelő személyi igazolványa és lakcímkártyája

- elhunyt személyi igazolványa és lakcímkártyája * 

- halottvizsálati bizonyítvány*

- elhunyt születési/házassági anyakönyvi kivonata*

* amennyiben rendelkezésre áll

Dokumentumok hitelesítése

Dokumentum hitelesítés használati útmutató: https://magyarorszag.hu/szuf_avdh_hasznalati_utmutato

Az urna otthon tartásáról

Mire kell figyelemmel lennünk, ha az urnát otthon szeretnénk tartani:

  • a rokonoknak és barátoknak is lehetőséget kell biztosítanunk a búcsúztatásra.

  • a rokonoknak lehetőséget kell adni a későbbi kegyeletgyakorlásra is.

 

Hamvak elhelyezési lehetőségei:

  • temetőn belül urnafalban, urnafülkében, földben történő elhelyezés

  • temetőn vagy templomon belüli szórás

  • templomba, altemplomba történő elhelyezés

  • vízre engedés, szórás

  • emlékerdőben, egy kiválasztott fa gyökerei mellett

 

A hamvak elhelyezésében is tudunk segíteni Önnek akár most akár a későbbiekben is. Keressen minket bizalommal az urna elhelyezésével kapcsolatban. 

bottom of page