Simple Temetés:
az egyszerűen, otthonról megrendelhető temetkezési szolgáltatás.
Válassza a nyugodt,
akár otthonról is igényelhető, teljeskörű temetkezési szolgáltatásunkat Budapesten és Pest megyében.
Mit kínálunk?
A temetési szolgáltatás hagyományait megtartó egyszerűen, otthonról megrendelhető temetkezési szolgáltatást.
Segítőközpontunk folyamatos tájékoztatását telefonon és e-mailen.
Egy szakértő és megbízható cég támogatását.
A megrendelés folyamata
4 egyszerű lépésben:
- Adatlap kitöltése
- Okmányok és dokumentumok feltöltése
- Fizetés
- Nyomtatványok elektronikus aláírása
A temetési szolgáltatás megrendelése körülbelül 60 perc időráfordítást igényel.
Szükséges dokumentumok:
- megrendelő személyi igazolványa és lakcímkártyája
- elhunyt személyi igazolványa és lakcímkártyája *
- halottvizsálati bizonyítvány*
- elhunyt születési/házassági anyakönyvi kivonata*
* amennyiben rendelkezésre áll
Dokumentumok hitelesítése
Dokumentum hitelesítés használati útmutató: https://magyarorszag.hu/szuf_avdh_hasznalati_utmutato
Online ügyintézés
Mindent online intézhet
Nyomonkövet-
hetőség
A teljes folyamatot nyomonkövetheti
Kedvező ár
Simple szolgáltatásunkat a piacon elérhető egyik legkedvezőbb áron kínáljuk.
Gyors megoldás
A hamvakat akár 72 órán belül átadjuk Önnek
Gondosság
Elhunytkezelés szakszerűen és méltósággal
gyakori kérdések
Mi történik a hozzátartozómmal a megrendelést követően? - Amikor minden, az ügyintézéshez szükséges nyomtatványt visszaküld nekünk, mi intézkedünk az elhunyt kórházból, illetve temetkezés telephelyéről történő kiszállításáról. - A megrendelt szolgáltatás függvényében vagy egyből a krematóriumba szállítjuk az elhunytat, vagy a telephelyünkön előkészítjük a család általi megtekintésre és ezt követően szállítjuk a krematóriumba. - A szállítás megtörténtéről email-en értesítést küldünk Önnek. - A krematóriumban megtörténik a hamvasztás. - A hamvakat és a hamvasztási dokumentációt a krematórium értesítését követően kollegáink átveszik és az Ön által megjelölt címre kézbesítik Önnek előre egyeztetett időpontban.
Hol történik a hamvasztás? A hamvasztás helye és időpontja a megrendelt szolgáltatás típusától függ. Munkánk során a - BTI Csömöri Hamvasztóüzemével, - az Adytum Kft. Nagytétényi hamvasztójával, - a Concremo Kft. Csanádpalotai hamvasztóüzemével működünk együtt.
Mire van szükség a megrendeléshez? - az adatbekérő oldalon szereplő adatok megadására, - az általunk megküldött formanyomtatványok digitális aláírására és visszaküldésére, - amennyiben Ön rendelkezik az eredeti halottvizsgálati bizonyítvánnyal, annak megküldésére (feltöltésére), - amennyiben rendelkezik az elhunyt eredeti személyi igazolványával és lakímkártyájával, annak másolatának megküldésére (feltöltésére), - az Ön személyi igazolványáról és lakcímkártyájáról készült fénykép vagy másolat megküldésére (feltöltésére).
Mit tegyek, ha nincs ügyfélkapu hozzáférésem? Amennyiben nem rendelkezik Ügyfélkapus hozzáféréssel, kérjük hívja asszisztencia vonalunkat a +36709480874 számon és kollegáink segítenek, hogy az Önnek legkényelmesebb megoldást megtalálják.
El tudok-e még búcsúzni a hamvasztás előtt? Természetesen biztosítunk lehetőséget a hamvasztás előtti búcsúzásra. Kérjük válassza a „PREMIUM urnakiadás” szolgáltatásunkat, amennyiben igénybe szeretné venni ezt a lehetőséget. A szolgáltatás leírása szerint a hamvasztó ravatali termében, a hamvasztást közvetlenül megelőzően van mód arra, hogy végső búcsút vegyen hozzátartozójától.
Miért válasszam az online megrendelhető temetési ügyintézés lehetőségét? A Simple Temetés teljeskörű szolgáltatásait azért hoztuk létre, hogy a haláleset kapcsán felmerülő teendők elintézésének módját könnyebbé és egyszerűbbé tegyük. A gyász, mint érzelmi teher a mindennapi feladatok elvégzését is a legtöbb esetben megnehezíti. Az otthonról megrendelhető temetés ezt a megkerülhetetlen feladatot segíti könnyebbé és egyszerűbbé tenni. A Simple Temetés segítségével elkerülheti a személyes ügyintézés miatti esetleges várakozási időt, az ügyfélfogadási irodába történő utazást úgy, hogy mindeközben munkatársaink folyamatosan a rendelkezésére állnak.
Hogyan kapom meg a hamvakat? Kiemelten fontosnak tartjuk a szolgáltatásunkba vetett bizalmat. Ezért valamennyi esetben a krematóriumból átvett urnát - a hamvasztási dokumentációval együtt - kollegáink személyesen szállítják el Önnek az Ön által megadott címre előzetes egyeztetést követően.
Mennyi időbe telik a szolgáltatás megrendelése? Az oldalon található temetési szolgáltatások megrendelése körülbelül 40 - 60 perc időráfordítást igényel. Válasszon kiegészítő szolgáltatásaink közül, így a kegyeleti virágok beszerzését vagy a vendéglátás megszervezését is ránk bízhatja, mindezt kevesebb, mint egy óra alatt. Munkatársaink segítségére a megrendelés folyamán és a kiválasztott szolgáltatás lebonyolítása alatt végig számíthat. Az asszisztencia@telizold.hu email címen, a +36(30)9440944 telefonszámon és az oldalon működő chat funkciót használva kollégáink személyesen is elérhetőek akár a megrendelés, akár az ügyintézés vagy a szolgáltatás lebonyolítása során. A Simple Temetés segítségével elkerülheti a személyes ügyintézés miatti esetleges várakozási időt, az ügyfélfogadási irodába történő utazást.
Kérdése van, elakadt?
A megkeresésekre hamarosan válaszolunk!
Telefonos asszisztencia: +36 30/9440944